Regulamin hotelu
Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
§1
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Jeśli gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 12:00 w dniu wyjazdu.
§2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.
§3
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00. Po godzinie 22.00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z gośćmi w pokoju.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.
4. Hotel zastrzega sobie prawo do dokonania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej w wysokości należności za cały pobyt oraz dodatkowo 100 PLN/ dobę za dodatkowe usługi.
5. Hotel zastrzega sobie prawo dokonania weryfikacji karty kredytowej do gwarancji rezerwacji w terminie 3 dni przed datą planowanego przyjazdu.
6. W przypadku nieodwołania rezerwacji w terminie do godziny 16:00 w dniu przyjazdu lub w przypadku nie dotarcia Gościa, hotel obciąży Gościa opłatą za pierwszą dobę. Opisana powyżej sytuacja nie dotyczy ofert specjalnych gdzie mogą obowiązywać inne warunki sprzedaży, rezerwacji i płatności.
7. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, hotel nie zwraca za nią opłaty.
§4
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
a) warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
b) bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o pobycie Gościa (Zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych hotel nie udzieli osobom trzecim żadnych informacji dotyczących pobytu Gościa)
c) profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
d) sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
e) sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę swoich możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
§5
- Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą
b) budzenie o wyznaczonej godzinie
c) przechowanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego)
d) przechowanie (w czasie pobytu Gościa w hotelu) pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Hotel może odmówić przyjęcia tych rzeczy tylko wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca
e) zamawianie taxi
§6
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 6.00 dnia następnego.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
3. Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w hotelu objęte są zakazem palenia wszelkich wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. Prosimy o zastosowanie się do tej reguły. W przypadku nie stosowania się do powyższego zakazu zostanie naliczona opłata w wysokości 500 PLN/dzień.
§7
1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okno, zakręcić krany, wyjąć kartę z cardholdera oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa po jego wyjeździe.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
4. Zabrania się wnoszenia na teren hotelu:
a) przedmiotów niebezpiecznych (broni palnej, pneumatycznej, gazowej, noży, amunicji, kijów bejsbolowych)
b) materiałów wybuchowych, materiałów pirotechnicznych
c) środków odurzających i psychotropowych
d) pojemników do rozpylania gazów, substancji żrących i farbujących
§8
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą przechowywane przez hotel przez okres 3 miesięcy, po tym okresie zostaną przekazane do utylizacji.
§9
- Hotel nie akceptuje zwierząt.
§10
- Zabrania się wejścia na teren hotelu osobom z zewnątrz dostarczającym jedzenie lub napoje na wynos.
&11
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04/05/2016 informujemy że pełna polityka dotycząca RODO dostępna jest na naszej stronie internetowej w zakładce RODO.
Życzymy przyjemnego pobytu w naszym hotelu!